Ledenvergadering met de partners bij MR Kempenlandt. Gastspreker is Remi Vermeiren.

Remi Vermeiren legt in zijn nieuwe boek ‘België. De onmogelijke opdracht’ een becijferd plan op tafel om Vlaanderen onafhankelijk te maken. Dit plan komt hij voor ons toelichten.

Onze ring samen met onze partners is voor onze maandelijkse ledenvergadering te gast bij Marnixring Kempenlandt. De spreker Remi Vermeiren, voormalig voorzitter van KBC lag in 2005 mee aan de basis van het ‘Manifest voor een zelfstandig Vlaanderen in Europa’ waarin wordt gepleit op basis van voornamelijk zakelijke overwegingen België te ontbinden in twee onafhankelijke staten met een aangepast statuut voor Brussel. Remi Vermeiren legt in zijn nieuwe boek ‘België. De onmogelijke opdracht’ een becijferd plan op tafel om Vlaanderen onafhankelijk te maken. Dit plan komt hij voor Marnixring Kempenlandt toelichten.

Plaats: salons Den Eyck, Houtum 39 te 2460 Kasterlee

PROGRAMMA:

19.00u: verwelkoming met aperitief

20.00u: uiteenzetting ‘België, de onmogelijke opdracht’ door Remi Vermeiren

21.30u: gezellige maaltijd, vraagstelling en napraten met koffie

De bijdrage voor deze avond is 30 Euro p.p. Inschrijven kan telefonisch op 0479 - 208 301 of via e-post: roel@dolhain.com en door het vermelde bedrag over te maken op het rek. nr. BE79 4187 0374 3133 van Marnixring Kempenlandt. Graag voor maandag 12 mei.

Datum:
19-03-2014